Atnaujinta 2022 m. rugsėjo 1 d.
Vyresnioji logopedė Laura Baltrukonytė (el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.el. 8-652-96446).
Darbo laikas:
Pirmadienis 9,00 – 16,25;
Antradienis 13,30 – 16,25;
Trečiadienis 9,00 – 15,40;
Ketvirtadienis 9,00 – 15,40.
Logopedė Raimonda Katilienė (el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., tel. 8-614-82425).
Darbo laikas:
Pirmadienis 9,50 – 14,55;
Antradienis 9,00 – 14,10;
Trečiadienis 12,40 – 16,25;
Ketvirtadienis 10,40 – 14,55;
Penktadienis 9,00 – 11,20.
Logopedė Skirmanta Grudzinskaitė (el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., tel. 8-643-42120).
Darbo laikas:
Antradienis 13,30 – 14,55.
Mokyklos logopedo pagrindinis tikslas – rūpintis mokinių kalbos vystymosi raida, kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos sutrikimų korekcija, mokyti taisyklingai kalbėti ir reikšti mintis žodžiu, taisyti tarties, rašto trūkumus, mokyti skaityti ir rašyti be klaidų.
Mokyklos logopedas:
- įvertina vaiko kalbos raidą, skaitymo bei rašymo įgūdžius, identifikuoja esamą sutrikimą, sudaro kalbos korekcijos planą sutrikimui įveikti ar sušvelninti;
- įvertina oralinę motoriką, esant sutrikimui parenka individualius korekcijos būdus jiems įveikti ar sušvelninti;
- per sensorinę stimuliaciją skatina prieškalbinę raidą;
- per įvairias žaidybines situacijas skatina vėluojančios kalbos raidą;
- padeda įveikti ar sušvelninti garsų tarimo sutrikimus;
- lavina foneminę klausą, girdimąją atmintį ir dėmesį, moko ilgesnį laiką susikaupti ties kalba, garsais;
- logopedinių pamokėlių metu formuoja neišsivysčiusią kalbos sistemą – plečia žodyną;
- formuoja/koreguoja garsus, moko pritaikyti gramatinius dėsningumus, rišliai papasakoti;
- padeda įveikti ar sušvelninti balso sutrikimus;
- padeda įveikti ar sušvelninti kalbos ritmo ir tempo sutrikimus (mikčiojimas, greitakalbystė ir kt.);
- šalina skaitymo ir rašymo sutrikimus;
- konsultuoja tėvus kalbos korekcijos klausimais, ruošia rekomendacijas į namus.
Ugdant specialiųjų poreikių mokinius, sėkmę lemia tinkamai parinkta mokymo priemonių ir būdų sistema, mokytojų, specialistų ir tėvų bendradarbiavimas.